Toimitusehdot

Tilaaminen

Klo Design Oy (Y-tunnus: 1996318-1, osoite: Mallaskatu 12 as 3, 20760 Piispanristi) on suomalainen vaatemerkki. Seuraavat toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 24.10.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta tilatessasi tuotteita verkkokaupastamme.

Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme siirtämällä tuotteita ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme.

Maksutavat ja kaupan ehdot

Maksu Klo Designin verkkokaupassa tapahtuu verkkopankkimaksuna turvallisesti Paytrail -palvelun kautta tai korttimaksuna (Visa, Visa Electron, Mastercard).

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Paytrail Oyj:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Tilaajana asiakkaan täytyy olla 18 vuotta täyttänyt. Alle 18-vuotiaat voivat tilata huoltajan suostumuksella.

Hinnat sisältävät 24 %:n arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tuotteiden toimitus

Käsittelemme ja toimitamme verkkokauppatilaukset 1-5 arkipäivässä. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme lähettämään paketit heti seuraavana arkipäivänä. Saat tilauksen jälkeen sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen.

Toimitamme paketin PostNordin noutopisteeseen, ja kun tilaus on noudettavissa, saat ilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostitse.

Toimitusmaksu Suomessa on 6,50 €. Ilmaiset toimituskulut yli 200 € tilauksissa. Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen arvo jää alle 200€ (tai muun ilmaiseen toimitukseen oikeuttaneen summan), veloitamme toimituskulut alkuperäisen toimitustavan mukaan.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole hyväksytty tapa palauttaa tilausta. Meille palautuvista noutamattomista lähetyksistä perimme asiakkaalta 20 € käsittelymaksun, joka vähennetään palautettavasta hyvityksestä.

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.

Tuotteiden vaihto ja palautus

Noudatamme verkkokauppatilauksissa kuluttajansuojalain mukaisia toimitus- ja palautusehtoja.

Käyttämättömän tuotteen voi vaihtaa toiseen tuotteeseen tai palauttaa veloituksetta palauttamalla paketin meille 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Pakkaa palautettava tuote huolellisesti ja liitä palautuksen mukaan kuitti, jonka olet saanut meiltä tilauksen mukana. Voit merkitä tilinumeron valmiiksi kuittiin tai lähettää palautustietosi erikseen sähköpostitse osoitteeseen info(@)klodesign.fi

Paketin mukana tullut Postnordin palautuskortti (Return Drop Off) tulee teipata huolellisesti paketin päälle kirkasta teippiä käyttäen, jotta palautuskortissa olevat tiedot ovat luettavissa silmällä sekä elektronisesti. Tämän jälkeen paketin voi jättää mihin tahansa Postnordin lähimpään toimipisteeseen tai automaattiin. Täältä löydät lähimmän toimipisteen tai palautusautomaatin: https://www.postnord.fi/tyokalut/etsi-noutopiste/   

Suositeltavin tapa on jättää palautus miehitetylle toimipisteelle, josta saat kuitin palautuksestasi. Mikäli palautat paketin automaattiin, on suositeltavaa ottaa varmuuden vuoksi valokuva palautuspaketin päällä olevasta palautusosoitekortista, ennen kun paketin jättää automaattiin. Mikäli paketti jostain syystä katoaisi matkan varrella, on pakettia mahdollista etsiä jälkeenpäin.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet sen, postitamme asiakkaalle sovitun vaihtotuotteen tai palautamme kauppasumman asiakkaalle tilisiirtona.

Vaihtotapauksissa postitamme uuden tuotteen asiakkaalle ilman lisäkustannuksia.

Asiakkaan palauttaessa tuotteen, me maksamme tuotteen palautuksesta aiheutuvat toimituskulut, mutta tilauksen alkuperäinen toimituskulu 6,50 € jää asiakkaan maksettavaksi ja palautamme ainoastaan tuotteiden hinnan.

Asiakaspalvelu

Autamme sinua mielellämme kaikissa tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Olethan yhteydessä